דילוג לתוכן

עגלה

העגלה שלך ריקה

Continue Shopping

הבלוג של גל גונן

The Secrets of Natural Makeup: How to Achieve a Glowing and Effortless Look

סודות האיפור הטבעי: איך להשיג מראה זוהר וללא מאמץ

The Secrets of Natural Makeup: How to Achieve a Glowing and Effortless Look

סודות האיפור הטבעי: איך להשיג מראה זוהר וללא מאמץ

גגילוי הסודות לאיפור טבעי שמדגיש את היופי שלך בקלות. למד איך להשיג מראה זוהר וללא רבב עם מינימום מוצרים, תוך התמקדות בעור קורן ובריא. מושלם ללבישה יומיומית, מדריך זה יעזור לך לשלוט באומנות המראה הט...

לקרוא עוד

איך לבחור את מוצרי האיפור המושלמים לעור שלך?

גַּלִּי כיצד לבחור את מוצרי האיפור שמתאימים בצורה מושלמת לסוג העור ולגוון שלך. במדריך הזה נשתף טיפים חיוניים שיעזרו לך לבחור את המייקאפ, הקונסילר ושאר מוצרי היופי הנכונים עבור מראה מושלם וזוהר, המו...

לקרוא עוד

כיצד להשתמש בפלטת קונטור כדי להדגיש את תווי הפנים – מדריך לשימוש נכון

למדי כיצד לפסל ולהגדיר את תווי פנייך כמו מקצוענית עם המדריך שלנו לשימוש בפלטת קונטור. השיגי מראה חלק ומפוסל ללא פגמים בעזרת טיפים מומחים והמוצרים המובילים מבית גל גונן.

לקרוא עוד

השלבים הנכונים לאיפור עיניים מושלם - מדריך שלב אחר שלב לתוצאות מקצועיות וארוכות טווח

"השתלט על אומנות איפור העיניים עם המדריך המפורט שלנו שלב אחר שלב. גלו את הסודות להשגת מראה מקצועי ועמיד לאורך זמן באמצעות מוצרים מובילים מבית גל גונן".

לקרוא עוד

להשגת גבות מושלמות: טיפים לשימוש בעפרונות, ג'לים ופודרות

למדי כיצד ליצור גבות מושלמות בעזרת טיפים מומחים לשימוש בעפרונות, ג'לים ופודרות. גלי את הסודות להשגת גבות מוגדרות ומראה טבעי שנשארות לאורך כל היום.

לקרוא עוד

הסודות של מאפרות מקצועיות: טריקים פשוטים

גלה את הסודות הפנימיים של מאפרים מקצועיים עם הטריקים הפשוטים האלה. למד כיצד להעלות את שגרת האיפור היומיומית שלך עם טיפים וטכניקות מומחים שמספקות תוצאות מדהימות ללא רבב בכל פעם.

לקרוא עוד

כוחו של פריימר: למה זה חיוני בשגרת האיפור שלך

גלי את מלוא הפוטנציאל של האיפור שלך עם הכוח של הפריימר. לימדי מדוע מוצר חיוני זה הוא המפתח למראה מושלם ועמיד לאורך זמן, וכיצד הוא מכין את עורך ליישום חלק ואחיד. שגרת האיפור שלך אינה שלמה בלעדיו!

לקרוא עוד