SKIN LOVE CARE

0
0
Subtotal: 0
No products in the cart.
משלוח חינם ברכישה מעל 399 ₪

SKIN LOVE CARE

MY CART 0
0
0
Subtotal: 0
No products in the cart.
GG WORLD
משלוח חינם ברכישה מעל 399 ₪
המדריך לבחירת מברשת איפור

בשנת 2023, מברשות האיפור הן אחד הכלים החשובים ביותר בתיק האיפור של כל אישה, חשובים ממש כמו האיפור עצמו. אם בעבר הסתפקנו במברשת אחת למריחת המייקאפ, הסומק, הקונטור והשימר, הרי שהיום זה בלתי אפשרי וקשה מאד להגיע לתוצאות מדוייקות ומקצועיות מבלי להשתמש במברשות האיפור השונות.

מברשות האיפור השונות נוצרו בהתאמה מושלמת לסוג האיפור לו הן מיועדות. המבנה שלהן, צפיפות השיערות, כמות השיערות ועוד מאפשרים להתאפר בצורה המקצועית ביותר, ללא צורך במאפרת מקצועית.
אז אילו סוגי מברשות איפור קיימים ולאיזה שימוש הן נועדו. קבלי את מדריך מברשות האיפור המלא של גל גונן, כולל לינק לכל מברשת כך שתוכלי לרכוש אותה בקלות:

מברשת מייק אפ וקונסילר 05 GG BRUSH   
מברשת איפור מקצועית צפופה ושטוחה, המתאימה למריחת מייק אפ וקונסילר באופן מושלם על עור הפנים. המברשת באמצעות המבנה הקטן והצפוף שלה מאפשרת להתמודד עם אזורים שבדרך כלל קשה להגיע אליהם.

לרכישה, לחצו כאן

 

מברשת קונטור – GG BRUSH 04

מברשת איפור מקצועית העשויה משיער באיכות הגבוהה ביותר. צפיפותן של שיערות המברשת מאפשרות את פיסול הפנים באמצעות מריחת קונטור מדויקת. באמצעות הקצה השטוח שלה המברשת מטשטשת את הקונטור בצורה מושלמת וממזגת אותו בטבעיות לעור הפנים שלך.   

לרכישה, לחצי כאן

מברשת פודרה  

מברשת פודרה מקצועית, בעלת צורה עגולה, המעוצבת בצורה קטנה ואוורירית אשר נועדה לאסוף את אבקת הפודרה באופן מושלם ואת הנחתה על העור באופן מאוזן. למברשת הפודרה סיבים ארוכים ורכים המסייעים ביצירת מראה טבעי ואחיד.

לרכישת מברשת פודרה GG BRUSH 07 לחצו כאן

מברשת סומק – GG BRUSH 08

מברשת מקצועית מעוגלת, גדולה ואוורירית להדגשת עצמות הלחיים והנחת סומק באופן מושלם. עשויה משיער איכותי רך ונעים.

לרכישה, לחצי כאן 

מברשת הצללות ופיסול – GG BRUSH 09
מברשת מניפה מקצועית המיוצרת משיער רך, אוורירי ונעים המפזרת את הסומק או את הברונזר באופן שווה על הפנים. צורתה הייחודית של מברשת המניפה מאפשרת לנו לחטב, לפסל ולהצליל אזורים שונים בפנים.

מברשת צללית
המברשת המושלמת להנחת צללית. מברשת מעוגלת מקצועית עשויה משיער איכותי רך ונעים להנחת וטשטוש לצלליות באזור העיניים.

לרכישת מברשת צללית GG BRUSH 02 לחצו כאן
 לרכישת מברשת צללית GG BRUSH 03 לחצו כאן

מברשת אייליינר – GG BRUSH 01
מברשת אייליינר ייחודית, בעלת מבנה כפוף בקצה מקל המברשת, המאפשר מריחה קלה ונוחה של האייליינר ויצירת קווים חדים ומדוייקים. המברשת מקצועית ובעלת שיער צפוף ואיכותי, מה שמאפשר לך להתאפר בנוחות ובמהירות.

לרכישה לחצו כאן

מברשת להנחת סמקים קרמיים – GG BRUSH 06

מברשת איפור מקצועית רב שימושית עשויה משיער איכותי ונעים. המברשת צפופה ומיועדת למריחת מוצרים רטוביים: שימר נוזלי, טינט, סומק קרמי ועוד.

פוסטים נוספים: